dijous, 14 d’octubre del 2010

Serveis

A continuació es recullen alguns dels serveis que es presten des de l’Oficina del Pla de Millora del Barri Magdalena-Noguerola, que es poden classificar en dos blocs:
1. Informació i assessorament general sobre urbanisme i habitatge: Es tracta d’un servei transversal on la ciutadania es pot dirigir per fer consultes sobre urbanisme i l’habitatge.
-Informació sobre els drets i deures en relació amb casa nostra.
-Consells sobre els serveis de l’habitatge: aspectes relacionats amb l’organització del dia a dia d’una comunitat de veïns, per millorar el funcionament i la convivència.
-Informació sobre com constituir una comunitat de veïns i en general sobre els diversos aspectes que n’afecten el funcionament i la gestió.
-Tenim a la vostra disposició  models de documents per poder fer diferents tràmits i gestions d’una comunitat de veïns.
-Ajuts per a l’habitatge: subvencions per posar un ascensor a la teva escala.
-Manual d’ús i manteniment de l’habitatge: consells per a un habitatge saludable i segur, consells per a la seguretat i l’estalvi en el consum d’aigua, de gas i consum elèctric.
-Amb el Servei Servei Municipal de Mediació Social i Comunitària, treballem el programa La meva escala, de recomanacions per a la convivència
-Informació a tots els veïns sobre les actuacions urbanístiques dutes a terme al barri i les que es duran a terme al llarg del període de durada del Pla de Barris.
2. Acollida a les persones nouvingudes. Des de l’oficina del Pla de Barris es fa una primera acollida a les persones nouvingudes i s’ofereixen tallers de formació amb la col·laboració de l'Oficina del Pla de Millora del Centre Històric.
-Taller de recerca de feina, Anem per feina!
-Taller de confecció del currículum.
-Taller d’alfabetització informàtica.
-Taller pràctic de conversa, Parlem en català!
-Taller d'iniciació a Internet.
  



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada